Zgłaszanie błędu

Pomóż nam w ulepszaniu funkcji portalu.

Uzupełnij poniższy formularz, abyśmy mogli szybciej poprawić błędy.

Zgłoś błąd
  • Czym jest SuwalKing.pl?
    SuwalKing.pl to portal, który skupia wokół siebie społeczność niezwykłych, zafascynowanych Suwałkami ludzi. Dołącz do nas i poznaj osoby o podobnych zainteresowaniach, Twoich sąsiadów z dzielnicy i osoby z drugiego końca miasta. Z nami znajdziesz to, co ciekawe i wartościowe.
  • Gdzie mogę zgłosić problem techniczny?
    Problemy techniczne można zgłaszać:
    • poprzez bezpośredni kontakt z biurem obsługi klienta: tel. +48 87 731 40 68, e-mail: bok@suwalking.pl,
    • poprzez formularz kontaktowy znajdujący się tutaj,
    • poprzez formularz zgłaszania błędów występujących na stronie klikając w przycisk "Zgłoś błąd", który znajduje się po prawej stronie strony.
  • Gdzie mogę zgłosić nadużycie treści zawartych na stronie?
    Problemy techniczne można zgłaszać:
    • poprzez bezpośredni kontakt z biurem obsługi klienta: tel. +48 87 731 40 68, e-mail: bok@suwalking.pl,
    • poprzez formularz kontaktowy znajdujący się tutaj,
    • dodatkowo w niektórych zamieszczonych treściach widnieje przycisk "Zgłoś do administracji", dzięki któremu możemy wysłać zgłoszenie dotyczące bezpośrednio wybranego elementu.
  • Spam/wulgaryzmy/treści pornograficzne/treści reklamowe. Co zrobić, gdy je napotkam?
    Zgłosić do administracji, podając konkretną datę zamieszczenia. Wówczasz będziemy mogli podjąć odpowiednie kroki w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady Regulaminu Portalu oraz usunąć niestosowne treści.
  • Czy mogę usunąć swoje konto?
    Tak, istnieje możliwość usunięcia swojego konta.

    Po zalogowaniu się i przejściu do swojego profilu (wystarczy kliknąć w swoje imię i nazwisko na samej górze strony) należy kliknąć w zakładkę "Ustawienia", która znajduje się w module zarządzania po lewej stronie. Następnie przejść do zakładki "Zaawansowane" i w polu "Usuń konto" wpisać wymaganą informację, czyli aktualne hasło i kliknąć przycisk "Usuń konto". Po wykonaniu tej operacji konto zostanie zgłoszone/zaznaczone do usunięcia.

    Jego całkowite usunięcie nastąpi dopiero po 30 dniach od zgłoszenia. W tym czasie użytkownik może zalogować się do portalu i anulować ten proces - wystarczy kliknąć w przycisk "Anuluj", który po zalogowaniu widoczny będzie na środku strony (tuż pod menu).
  • Co zyskuję, będąc zarejestrowanym użytkownikiem?
  • Jak zmienić hasło?
    Po zalogowaniu się i przejściu do swojego profilu (wystarczy kliknąć w swoje imię i nazwisko na samej górze strony) kliknij w zakładkę "Ustawienia", która znajduje się w module zarządzania po lewej stronie. Przejdź do zakładki "Zaawansowane" i w polu "Zmień hasło" wpisz wymagane informacje: aktualne hasło, nowe hasło, powtórz nowe hasło.
  • Dlaczego muszę podawać imię i nazwisko podczas rejestracji?
    Imię i nazwisko wymagane jest do zamieszczania przez Ciebie jakichkowiek treści (np. artykułów jako autor).
  • W jaki sposób mogę dostać się do mojego profilu?
    Po zalogowaniu wystarczy kliknąć w swoje imię i nazwisko, które znajduje się na samej górze strony (Zdjęcie 01). Dodatkowo, poprzez najechanie kursorem na strzałkę przy ogólnych informacjach o moim koncie znajdującym się na samej górze strony - wysunie się pozycja "Profil" (Zdjęcie 02).
    Zdjęcie 01 Zdjęcie 01 - Przejście do profilu Użytkownika.
    Zdjęcie 02 Zdjęcie 02 - Przejście do profilu Użytkownika.
  • Jak zmienić zdjęcie profilowe/tło profilu?
    Po zalogowaniu się i przejściu do swojego profilu (wystarczy kliknąć w swoje imię i nazwisko na samej górze strony) kliknij w zakładkę "Ustawienia", która znajduje się w module zarządzania po lewej stronie. Następnie kliknij w "Zmień avatar" i wybierz swoje zdjęcie. Na końcu kliknij przycisk "Zapisz".

    Zmiana tła profilu odbywa się nieco inaczej. W swoim profilu znajdziesz przycisk "Zmień tło". Po kliknięciu w niego wybierasz właściwe zdjęcie, którego podgląd zostanie dynamicznie załadowany. UWAGA! Nie oznacza to, że zdjęcie zostało automatycznie zapisane. Dopiero po kliknięciu przycisku "Akceptuję" tło zostanie zmienione na stałe, a wcześniejsze usunięte.
  • Nie chcę, by moje dane były widoczne dla wszystkich użytkowników/dla nieznajomych. Jak je ukryć?
    Po zalogowaniu się i przejściu do swojego profilu (wystarczy kliknąć w swoje imię i nazwisko na samej górze strony) kliknij w zakładkę "Ustawienia", która znajduje się w module zarządzania po lewej stronie. Przejdź do zakładki "Prywatność" i zaznacz, do jakich treści zamieszczanych przez Ciebie mają mieć dostęp odpowiednie grupy użytkowników.
  • Jak mogę zrezygnować z newslettera?
    Wystarczy wpisać swój adres e-mail w multibox'ie "Newsletter", który znajduje się na stronie głównej, a potem kliknąć przycisk "Wypisz się". Na adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie wypisania się z newslettera. Po jego akceptacji adres zostanie usunięty.
  • W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail?
    Adres e-mail jest jednorazowo przypisany do konta i nie ma możliwości jego zmiany. Możliwość zmiany adresu e-mail lub hasła istnieje w nadzwyczajnych sytuacjach, kiedy np. zapomnisz hasła do swojego maila, a co za tym idzie, nie będziesz mógł odzyskać hasła na SuwalKingu. Należy skontaktować się w tym celu bezpośrednio z biurem obsługi klienta.
  • Założyłem nowe konto, wciąż nie dostałem linku potwierdzającego. Co robić?
    Sprawdź, czy na pewno podałeś poprawny adres e-mail. Sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do spamu.
  • Chciałbym zresetować zapomniane hasło, ale nie mam już dostępu do maila przypisanego do konta. Co robić?
    Adres e-mail jest jednorazowo przypisany do konta i nie ma możliwości jego zmiany. Możliwość zmiany adresu e-mail lub hasła istnieje w nadzwyczajnych sytuacjach, kiedy np. zapomnisz hasła do swojego maila, a co za tym idzie, nie będziesz mógł odzyskać hasła na SuwalKing.pl. Należy skontaktować się w tym celu bezpośrednio z biurem obsługi klienta.
  • W jaki sposób mogę zmienić układ multibox'ów na stronie głównej oraz skonfigurować je według własnych potrzeb?
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość pełnej personalizacji multiboxów znajdujących się po bokach strony (zmiany ich kolejności oraz wyświetlanej treści - wg opcji, które udostępnia dany multibox). Aby przenieść wybrany multibox w inne miejsce, wystarczy chwycić kursorem za jego niebieską belkę (tam, gdzie znajduje się tytuł) i przesunąć w wybrane miejsce lub kliknąć w zębatkę, która znajduje się po prawej stronie belki (tu, gdzie znajduje się tytuł) i wybrać pozycję "Przenieś" (Zdjęcie 03) - przytrzymując LPM (lewy przycisk myszki) przesunąć w wybrane miejsce. Multiboxy można ustawiać jedynie w obrębie dwóch kolumn (lewej i prawej).

    Aby zmienić treść i/lub jej prezentację w wybranym multiboxie, wystarczy kliknąć w zębatkę, która znajduje się po prawej stronie belki (tu, gdzie znajduje się tytuł multiboxa) i wybrać pozycję "Ustawienia" (Zdjęcie 03). Pokaże się nam okno z opcjami, które udostępnia dany multibox. Po spersonalizowaniu i kliknięciu w przycisk "Zapisz", multibox zmieni się do Twoich potrzeb.

    Multiboxy można również usuwać - na dwa sposoby. Pierwszy to kliknięcie we wcześniej wymienioną zębatkę i wybranie opcji "Usuń moduł" (Zdjęcie 03) oraz drugi to kliknięcie w zębatkę znajdującą się w głównym menu strony (widoczna jest jedynie na stronie głównej) oraz kliknięcie w czerwony "X" obok wybranego modułu. Oczywiście, wszystkie moduły można później przywrócić. Nie są one usuwane na stałe.
    Zdjęcie 03 Zdjęcie 03 - Menu kontekstowe multiboxów.
  • Czy inni użytkownicy widzą mojego maila/adres IP?
    Adres e-mail oraz adres IP są niewidoczne dla pozostałych użytkowników.
  • Jak mogę dodawać innych użytkowników do znajomych, akceptować zaproszenia do znajomości, zarządzać znajomymi?
    Zaproszenie wybranego użytkownika do znajomych odbywa się następująco: odwiedzam profil wybranego użytkownika i klikam w przycisk "Zaproś do znajomych". Po zaakceptowaniu zaproszenia przez osobę, do której je wysłałeś, zostanie ona dodana do Twojej listy znajomych. Nie można wysłać drugiego zaproszenia do znajomych w przeciągu 24 godzin od pierwszego wysłania.

    Akceptacja/odrzucanie zaproszeń do znajomych odbywa się za pośrednictwem wiadomości wysyłanych wewnątrz strony. Zarządzać znajomymi można, wchodząc w zakładkę "Znajomi" znajdującą się w module zarządzania w profilu.
  • Jak dodać artykuł?
    Aby dodać artykuł, należy przejść do swojego panelu zarządzania i kliknąć w "Artykuły", które znajdują się po jego lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj artykuł", wypełnić wymagane pola formularza oraz kliknąć w przycisk "Dodaj".
  • Dlaczego mój artykuł nie został opublikowany?
    Artykuły dodawane przez użytkowników wymagają weryfikacji redaktorów. W module zarządzania artykułami każdy zgłoszony artykuł posiada swój status publikacji, który będzie się zmieniał w zależności od weryfikacji. Informację o zmianie statusu swojego artykułu dostaniesz również na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Jak mogę edytować swój artykuł?
    Edycja artykułu możliwa jest jedynie do czasu jego weryfikacji oraz publikacji przez redaktorów. Po publikacji jakiekolwiek zmiany możliwe są jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją.
  • Czy mogę usunąć swój artykuł?
    Usunięcie artykułu możliwe jest jedynie do czasu jego weryfikacji oraz publikacji przez redaktorów. Po publikacji usunięcie artykułu możliwe jest jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją.
  • Dlaczego mój artykuł ma status "Oczekuje na potwierdzenie"? Co to oznacza?
    Dany status mówi jednoznacznie, że wysłana propozycja artykułu oczekuje na weryfikację redaktorów.
  • Dlaczego mój artykuł ma status "Odrzucone"?
    W przypadku odrzucenia artykułu pojawia się również informacja o tym, dlaczego dany artykuł został odrzucony. W przypadku odrzucenia artykułu przez redakcję można poprawić jego treść. Artykuł zostanie wtedy ponownie zgłoszony do sprawdzenia. Jeśli powód odrzucenia artykułu jest niejasny, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
  • Czy mogę odzyskać usunięty artykuł? Jak to zrobić?
    Usuniętego artykułu nie można odzyskać.
  • Jak dodać ogłoszenie?
    Aby dodać ogłoszenie, należy przejść do swojego panelu zarządzania i kliknąć w "Ogłoszenia", które znajdują się po jego lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj ogłoszenie", wypełnić wymagane pola formularza oraz kliknąć przycisk "Dodaj".
  • Dlaczego moje ogłoszenie nie zostało opublikowane?
    Każdy użytkownik ma prawo do samodzielnej publikacji swoich ogłoszeń, aby sprawdzić, czy wybrane ogłoszenie jest opublikowane, należy przejść do modułu zarządzania ogłoszeniami i sprawdzić, czy obok wybranej pozycji ogłoszenia w kolumnie "Aktywność" widnieje zielona ikona (), jeśli nie, należy je opublikować, klikając w ikonę ().
  • Jak długo moje ogłoszenie będzie opublikowane?
    Publikacja wszelkich treści umieszczanych na portalu SuwalKing.pl ustalona została na okres 30 dni od czasu ich publikacji. Możesz skrócić czas publikacji, wyłączając swoje ogłoszenie - np. po sprzedaniu czegoś. Po okresie 30 dni ogłoszenie samo zniknie ze strony. Możesz je wtedy opublikować ponownie. Powiadomienie o zakończeniu publikacji otrzymasz na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę odzyskać usunięte ogłoszenie?
    Istnieje możliwość odzyskania usuniętego ogłoszenia jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją/administracją. Jednak, aby uniknąć tego typu sytuacji, zostały wprowadzone podziały na ogłoszenia archiwizowane oraz przeniesione do kosza. Ważne ogłoszenia zawsze można trzymać w archiwum i przywrócić je, kiedy zajdzie taka potrzeba.
  • Czy istnieje możliwość zmiany treści ogłoszenia w trakcie trwania publikacji?
    Oczywiście, ogłoszenie może być modyfikowane.
  • Jakie korzyści daje promowanie ogłoszenia?
    Promowane ogłoszenie będzie widoczne na samym początku listy ogłoszeń i dodatkowo wyróżnione innym kolorem. Dzięki temu trafi do szerszego grona użytkowników odwiedzających nasz portal.
  • Czy mogę dodać więcej zdjęć do ogłoszenia?
    Tak. Jest to opcja płatna. Aby ją wykupić, należy przejść do edycji wybranego ogłoszenia oraz kliknąć w przycisk "Dokup zdjęcie". Zakup zdjęcia to koszt 2 dukaty.
  • Dlaczego po zakończeniu publikacji mogę dodać trzy zdjęcia, chociaż wcześniej zapłaciłem za możliwość dodania większej ilości?
    Płatna usługa dotyczy jednorazowo 30-dniowego okresu publikacji ogłoszenia. Po jego wygaśnięciu dodatkowe zdjęcia są usuwane.
  • Jak dodać ogłoszenie o pracę?
    Aby dodać ogłoszenie o pracę, należy przejść do swojego panelu zarządzania i kliknąć w "Ogłoszenia o pracę", które znajdują się po jego lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj ogłoszenie o pracę", wybrać interesującą nas ofertę (podstawową lub rozszerzoną). Następnym krokiem jest wybór interesującej nas kategorii, do której chcemy dodać ogłoszenie (każda kategoria posiada swój formularz). Następnie wpisujemy odpowiednie dane i klikamy w przycisk "Zapisz". W przypadku zapisywania oferty rozszerzonej pojawi się pytanie, czy na pewno chcemy dodać ogłoszenie oraz informacja o tym, że ta operacja zabierze nam 50 dukatów z konta.
  • Dlaczego moje ogłoszenie o pracę nie zostało opublikowane?
    Każdy użytkownik ma prawo do samodzielnej publikacji swoich ogłoszeń o pracę. Aby sprawdzić, czy wybrane ogłoszenie jest opublikowane, należy przejść do modułu zarządzania ogłoszeniami o pracę i sprawdzić, czy obok wybranej pozycji ogłoszenia w kolumnie "Aktywność" widnieje zielona ikona (), jeśli nie, należy je opublikować, klikając w ikonę (). UWAGA! Ponowna publikacja rozszerzonych ogłoszeń o pracę jest płatna 30 dukatów.
  • Jak długo moje ogłoszenie o pracę będzie opublikowane?
    Publikacja wszelkich treści umieszczanych na portalu SuwalKing.pl ustalona została na okres 30 dni od czasu ich publikacji. Możesz skrócić czas publikacji, wyłączając swoje ogłoszenie. Po okresie 30 dni ogłoszenie samo zniknie ze strony. Możesz je wtedy opublikować ponownie. Powiadomienie o zakończeniu publikacji otrzymasz na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę odzyskać usunięte ogłoszenie?
    Istnieje możliwość odzyskania usuniętego ogłoszenia jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją/administracją. Jednak, aby uniknąć tego typu sytuacji, zostały wprowadzone podziały na ogłoszenia archiwizowane oraz przeniesione do kosza. Ważne ogłoszenia zawsze można trzymać w archiwum i przywrócić je, kiedy zajdzie taka potrzeba.
  • Czy istnieje możliwość zmiany treści ogłoszenia w trakcie trwania publikacji?
    Oczywiście, ogłoszenie może być modyfikowane.
  • Jakie korzyści daje promowanie ogłoszenia o pracę?
    Promowane ogłoszenie będzie widoczne na samym początku listy ogłoszeń i dodatkowo wyróżnione innym kolorem. Dzięki temu trafi do szerszego grona użytkowników odwiedzających nasz portal.
  • Co zyskuję, decydując się na ofertę rozszerzoną?
    Gdy zdecydujesz się na tą opcję, dodane ogłoszenie o pracę będzie miało więcej pól w formularzu, dzięki czemu oferta będzie bardziej przejrzysta i czytelna np. informacje o stanowisku będą pokazane w innym miejscu niż informacje o firmie bądź wynagrodzeniu. Dodatkowo, będzie ładniej wyglądała - można to sprawdzić, wchodząc w "Dodaj ogłoszenie o pracę" i klikając w "Zobacz demo" przy interesującej ofercie. Oczywiście, ogłoszenie raz dodane jako rozszerzone po zakończeniu jego czasu publikacji będzie nadal rozszerzone. Natomiast jego ponowna publikacja będzie płatna 30 dukatów.
  • Jak dodać ogłoszenie dotyczące nieruchomości?
    Aby dodać ogłoszenie dotyczące nieruchomości, należy przejść do swojego profilu zarządzania i kliknąć w "Nieruchomości", które znajdują się po lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj nieruchomość" i wypełnić wymagane pola formularza.
  • Czy publikacja ogłoszeń dotyczących nieruchomości jest płatna?
    Każdy użytkownik może za darmo dodać i opublikować 3 ogłoszenia dotyczące nieruchomości. Każde kolejne ogłoszenie jest już płatne. Cena zależy od typu nieruchomości: dom – 80 dukatów, mieszkanie – 70 dukatów, działka – 60 dukatów, lokal – 50 dukatów, garaż – 40 dukatów.
  • Dlaczego moje ogłoszenie dotyczące nieruchomości nie zostało opublikowane?
    Każdy użytkownik ma prawo do samodzielnej publikacji swoich ogłoszeń nieruchomości. Aby sprawdzić, czy wybrane ogłoszenie jest opublikowane, należy przejść do modułu zarządzania nieruchomościami i sprawdzić, czy obok wybranej pozycji nieruchomości w kolumnie "Aktywność" widnieje zielona ikona ( OPUBLIKOWANE), jeśli nie, należy je opublikować, klikając ikonę ( OPUBLIKUJ). UWAGA! Jeśli wykorzystałeś już 3 darmowe ogłoszenia, za kolejną publikację będziesz musiał zapłacić (patrz pytanie wyżej).
  • Jak długo moje ogłoszenie dotyczące nieruchomości będzie opublikowane?
    Publikacja wszelkich treści umieszczanych na portalu SuwalKing.pl ustalona została na okres 30 dni od czasu ich publikacji. Możesz skrócić czas publikacji, wyłączając swoje ogłoszenie. Po okresie 30 dni ogłoszenie samo zniknie ze strony. Możesz je wtedy opublikować ponownie. Powiadomienie o zakończeniu publikacji otrzymasz na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę odzyskać usunięte ogłoszenie dotyczące nieruchomości?
    Istnieje możliwość odzyskania usuniętego ogłoszenia jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją/administracją. Jednak, aby uniknąć tego typu sytuacji, zostały wprowadzone podziały na ogłoszenia archiwizowane oraz przeniesione do kosza. Ważne ogłoszenia zawsze można trzymać w archiwum i przywrócić je, kiedy zajdzie taka potrzeba.
  • Jakie korzyści daje promowanie ogłoszenia dotyczącego nieruchomości?
    Promowane ogłoszenie będzie widoczne na samym początku listy ogłoszeń i dodatkowo wyróżnione innym kolorem. Dzięki temu trafi do szerszego grona użytkowników odwiedzających nasz portal.
  • Co oznacza typ konta "Podstawowy", który widnieje w moim module zarządzania ogłoszeniami dotyczącymi nieruchomości?
    Moduł nieruchomości został podzielony na 3 typy kont: konto podstawowe, konto biura nieruchomości oraz konto deweloperskie.
  • Jak mogę zmienić typ konta?
    W tym celu prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: tel. +48 87 731 40 68, e-mail: bok@suwalking.pl lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się tutaj.
  • Jak długo moje konto biura nieruchomości/deweloperskie jest aktywne?
    Aktywność konta deweloperskiego została ustawiona na okres jednego miesiąca.
  • Jak zmienić ustawienia konta nieruchomości?
    Aby zmienić ustawienia, należy przejść do swojego modułu zarządzania ogłoszeniami dotyczącymi nieruchomości oraz kliknąć w zakładkę "Ustawienia". Znajdują się tam również podstawowe informacje na temat posiadanego typu konta.
  • Jak dodać imprezę?
    Aby dodać imprezę, należy przejść do swojego panelu zarządzania i kliknąć w "Imprezy", które znajdują się po jego lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj imprezę", wypełnić wymagane pola formularza oraz kliknąć przycisk "Dodaj".
  • Dodałem imprezę. Dlaczego nie została opublikowana?
    Jeśli dodałeś imprezę jako "Publiczną", zostanie ona wysłana do weryfikacji do redakcji. Dopiero po zaakceptowaniu przez redaktora pojawi się na portalu.

    Impreza dodana jako "Prywatną" jest automatycznie publikowana dla znajomych, którzy zostaną na nią zaproszeni.
  • Dodałem imprezę prywatną. Dlaczego nie widać jej na stronie?
    Impreza dodana jako "Prywatną" jest automatycznie publikowana dla znajomych, którzy zostaną na nią zaproszeni. Nie jest ogólnie dostępna na stronach portalu.
  • Jak usunąć imprezę?
    Usunięcie imprezy dodanej jako "Publiczną" możliwe jest jedynie do czasu jej weryfikacji oraz publikacji przez redaktorów. Po publikacji usunięcie imprezy możliwe jest jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją.

    Imprezę dodaną jako "Prywatną" możesz usunąć w każdej chwili, używając do tego czerwonej ikonki znajdującej się przy tej imprezie.
  • Jak mogę dodać galerię?
    Aby dodać galerię, należy przejść do swojego panelu zarządzania i kliknąć w "Galerie", które znajdują się po jego lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj galerię" i wprowadzić wymagane dane: tytuł, opis, tagi oraz informację dla kogo galeria ma być dostępna:
    • Wszyscy - oznacza, że dodana galeria będzie ustawiona jako publiczna i będą widzieli ją wszyscy użytkownicy, którzy odwiedzą mój profil,
    • Znajomi - oznacza, że dodana galeria będzie widoczna jedynie dla użytkowników przeglądających Twój profil, dla tych, którzy są Twoimi moimi znajomymi.
  • Jak mogę usunąć galerię?
    Aby usunąć galerię, wystarczy kliknąć przy wybranej galerii w ikonę "kosza". UWAGA! Wszystkie zdjęcia, które znajdują się w galerii zostaną bezpowrotnie usunięte bez możliwości ich odzyskania/przywrócenia.
  • Jak mogę zmienić ustawienia galerii publicznej na prywatną oraz odwrotnie?
    W tym celu wystarczy kliknąć przy wybranej galerii w ikonkę "ołówek", która oznacza edycję galerii, a następnie wybrać z rozwijanej listy w polu "Prywatność" odpowiednią opcję.
  • Czym jest "Nadworny Błazen"?
    Śmiech to zdrowie, a "Nadworny Błazen" SuwalKinga przyniesie Ci go bardzo dużo. W module "Nadworny Błazen" pojawiają się codziennie nowe dawki wesołych obrazków i zabawnych filmików. Jeśli masz swoje propozycje, prześlij je do nas i dziel się nimi z całymi Suwałkami.
  • Jak dodać "Nadwornego Błazna"?
    Aby dodać nadwornego błazna należy przejść do panelu zarządzania i kliknąć w "Nadworny błazen", który znajduje się po lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj nadwornego błazna" i wpisać wymagane dane w odpowiednim typie dodawanej treści (zdjęcie/filmik youtube). Na końcu należy kliknąć "Zapisz".
  • Jak usunąć "Nadwornego Błazna"?
    Usunięcie "Nadwornego Błazna" możliwe jest jedynie do czasu jego weryfikacji oraz publikacji przez redaktorów. Po publikacji usunięcie "Nadwornego Błazna" możliwe jest jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją.
  • Co oznaczają statusy na liście moich "Nadwornych Błaznów"?
    • "Oczekuje na potwierdzenie" - status oznaczający, że dodana propozycja 'nadwornego błazna' oczekuje na weryfikację redaktorów,
    • "Odrzucone" - status oznaczający, że 'nadworny błazen' nie został zakaceptowany przez redakcję. W przypadku odrzucenia pojawia się również informacja o tym, dlaczego dany nadworny błazen został odrzucony. Jeśli powód odrzucenia jest niejasny, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
  • Jak dodać przepis kulinarny?
    Aby dodać przepis kulinarny, należy przejść do swojego panelu zarządzania i kliknąć w "Przepisy kulinarne", które znajduje się po jego lewej stronie. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj przepis", wypełnić wymagane pola formularza oraz kliknąć przycisk "Dodaj przepis".
  • Jak usunąć przepis kulinarny?
  • Czy mogę odzyskać usunięty przepis kulinarny?
  • Dlaczego mój przepis kulinarny nie został opublikowany?
  • Czym są dukaty?
    Jest to jednostka płatnicza za usługi i funkcje, które są na portalu płatne. Dukaty umożliwiają wirtualny zakup poszczególnych usług lub funkcji w formie bezgotówkowej. Opłacane są poprzez platformę DotPay.pl.
  • Gdzie mogę kupić dukaty?
    Informacje na temat dukatów i płatności znajdują się tutaj.
  • Ile kosztują dukaty?
    1 DUKAT = 1 PLN. Dukaty można zakupić w jednym z 4 pakietów. Tu znajdują się szczegółowe informacje. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego pakietu. W tym celu należy skontaktować się z z biurem obsługi klienta.
  • Co mogę kupić za dukaty?
    Informacje na temat dukatów i płatności znajdują się tutaj.
  • Czy mogę zwrócić dukaty?
    Nie ma takiej możliwości. Prosimy więc o dokładne przemyślenie decyzji się przed dokonaniem platności.
  • Mam dukaty, ale nie mogę nic zrobić. Co się stało?
    Dukaty są ważne przez 1 rok. Jeśli nie możesz ich wykorzystać to znaczy, że ten okres już upłynął. Musisz kupić kolejny pakiet, aby przedłużyć ważność dukatów na kolejny rok czasu.
  • Gdzie mogę odebrać fakturę do zakupionych dukatów?
    Fakturę za zakup dukatów otrzymasz w formie elektronicznej na e-mail. Można ją także odebrać osobiście w biurze portalu SuwalKing.pl przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach.
  • Czym jest schowek?
    Jest wirtualnym schowkiem, do którego możemy wrzucać interesujące nas treści ze strony oraz przeglądać je w późniejszym czasie bez konieczności zapisywania wszystkich podstron. Z przechowalni mogą korzystać jedynie zalogowani użytkownicy.
  • Jak dostać się do mojego schowka?
    Po zalogowaniu się i przejściu do swojego profilu (wystarczy kliknąć w swoje imię i nazwisko na samej górze strony), należy kliknąć w zakładkę "Schowek".
  • Jak mogę wysłać wiadomość do użytkownika, którego nie ma na mojej liście znajomych?
    Można to zrobić, odwiedzając profil wybranego użytkownika i klikając w przycisk "Wyślij wiadomość".
  • Czy mogę odzyskać usuniętą wiadomość? Jak to zrobić?
    Możliwość odzyskania usuniętej wiadomości istnieje jedynie poprzez bezpośredni kontakt z redakcją/administracją. Aby uniknąć tego typu sytuacji, zostały wprowadzone podziały na wiadomości archiwizowane oraz przeniesione do kosza. Ważne wiadomości zawsze można trzymać w archiwum i przywrócić je, kiedy zajdzie taka potrzeba.
  • Czemu nie mogę wysłać wiadomości prywatnej do innego użytkownika?
    Istnieją trzy możliwości: pierwsza to blokada nałożona na konto użytkownika, do którego chcemy wysłać wiadomość, druga to taka, że użytkownik dodał nas do listy zablokowanych użytkowników (czarna lista), a trzecia - użytkownik usunął swoje konto.